ریشه کنی سوسک ها تخصص ماست


روشهای اشتباه پیشگیری از سوسک

روش های اشتباه پیشگیری از سوسک چه هستند؟

چهار روش پيشگيری از سوسك ها كه اشتباه است

 

هيچ كس دوست ندارد، سوسک‌ها در خانه‌اش پرسه بزنند. سوسک به خاطر آلوده كردن مواد غذايي و فوبیای افراد نسبت به این حشره، در صدر لیست منفورترین آفات قرار دارند. در یک نظرسنجی، 30٪ از پاسخ دهندگان با سوسک ها و بقیه با مورچه ها و مارمولک ها مبارزه می کنند. از این رو، اکثر افراد می كوشند تا اقدامات پیشگیرانه را برای پیشگیری از شيوع سوسک ها در خانه انجام دهند.

 

روش های شناخته شده‌ پیشگیری از شيوع سوسک ها که اشتباه هستند!

 

آثار چسبناك باقی مانده‌ طعمه های سوسک بر روی سطوح

 

تاكنون متوجه باقی مانده‌ چسب مانند طعمه های سوسک روی کاشی‌های آشپزخانه، کابینت‌ها، قفسه‌ها یا دیوارها شده‌ايد که بد منظر و لکه‌دار به نظر می‌رسند. اين طعمه ها به جز مغازه‌های دفع كننده آفات، در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذايي به راحتی در دسترس مردم هستند و گران هم نيستند. بيشتر افراد تمایل دارند، انبوهی از اين طعمه های چسبناك را بخرند و آنها را در هر نقطه بچسبانند تا از اين طريق هيچ سوسکی راه فرار نداشته باشد.

 

ايراد اين روش: در نهایت طعمه‌های بیشتری خريداری می شود، آنها در نقاط بالقوه ‌چسبانده می شوند. پس از مدتی طعمه‌های تاریخ مصرف گذشته برداشته می شود و آثار باقی‌مانده‌ از آنها می ماند. اما جمعیت سوسک‌ها هنوز کنترل نشده است.

 

 

همه‌ در كشتن سوسك‌ مهارت خوبی ندارند!

 

احتمالا والدین یا خواهر و برادرهایتان با مجله یا روزنامه‌ای جمع كرده به دنبال سوسکی در حال دویدن ديده‌ايد. اما تجربه نشان داده است تعقیب و گریز یک سوسک کوچک اما سریع بی فایده است.

 

ايراد اين روش: در حالی كه شما در حال دویدن و ورزش کردن! در اطراف منزل هستید، سوسک به احتمال زیاد فرار كرده است. سوسك به راحتی در مکان‌هایی که نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید یا نمی توانید آن فضاها را ببینید، مخفی می شود.

 

اسپری حشره‌کش تاريخ مصرفش منقضی می‌شود و در زمان بحرانی چاره‌ساز نيست

 

آیا می دانید سوسک ها شبيه دونده جاده‌ ها هستند؟ آنها می‌ توانند با سرعت 80 سانتیمتر در ثانیه بدوند. اکثر خانه‌ها به ابزارهای اولیه كشتن سوسك مانند آفت‌کش‌ها مجهز هستند تا در صورت مواجهه با سوسک‌ ها آنها را بكشند. به دلايل گوناگون اسپری‌های آفت كش كارايی ندارند. چكه و نشتی قوطی برای سلامتی انسان مضر است، نازل ممكن است کار نکند، اسپری بیش از حد و اثرات باقی مانده آن، منجر به خطرات سمیت مانند آلرژی، مشکلات تنفسی و تحریک بدن مي‌شود.

 

ايراد اين روش: به خاطر سهولت استفاده‌  اسپری در هر گوشه و سطحی و پوشاندن کل سطوح با آفت کش در نگاه اول به نظر می رسد روش موثری است تا از شر سوسک ها خلاص شوید. اما واقعیت این است ممکن است مکان مناسب را اسپری نكنيد و به جای آن كه به منبع ریشه‌ مشكل حمله کنید، سوسک ها را فراری می دهيد تا مخفی شوند و در مخفیگاه خودشان، تولید مثل کنند.

 

 

قرار دادن گلوله های نفتالین در اطراف خانه برای پیشگیری از سوسک ها

 

به لطف اطلاعات موجود در وب ها، نكاتی در مورد پیشگیری از سوسک ها ارائه می شود. يكي از اين موارد، استفاده از مواد بودار به عنوان مثال برگ های گیاه پاندان، گلوله های نفتالین، روغن نعناع، جوش شیرین یا برگ بو است. اين مواد طبيعي برای دور نگه داشتن سوسک ها از خانه پيشنهاد می شود.

 

ايراد اين روش: ما از حقایق زندگی سوسک ها و پناهگاه آنها بی اطلاع هستيم. اين مواد طبیعی فقط بازدارنده های موقت و کوتاه مدت هستند. آنها فقط سوسك‌ ها را دور می کنند و به محض از بین رفتن بو، آنها دوباره بر می گردند. اين مواد طبیعی می توانند به منبع غذایی طولانی مدت برای سایر آفات تبدیل شوند تا از آنها تغذیه و تولید مثل کنند.

 

سم سوسک کش ریپلزال

فروش سم سوسک - کلیک کنید


سفارش سم از طریق: