ریشه کنی سوسک ها تخصص ماست


پیشگیری از ورود سوسک به اتومبیل

چگونه از ورود سوسک به اتومبیل پیشگیری کنیم؟

نکاتی برای جلوگیری از تهاجم سوسک‌ها به اتومبیل‌ها

شاید کمی برایتان عجیب باشد اما سوسک ها در اتومبیل هایتان نیز پیدا می شوند. برای سوسک ها فرقی نمی کند که کجا باشند، فقط به دنبال منبعی برای تغذیه و گرمای مناسب می گردند. در ادامه به بررسی روش هایی برای دور ماندن شما از پدیده سوسک اتومبیل می پردازیم.

 

روش هایی آسان برای پیشگیری از ورود سوسک به اتومبیل

 

پنجره‌ها را ببندید

 

بله سوسک‌ها به سواری مجانی در اتومبیل‌های ما عادت دارند. علاوه بر این برخی گونه‌ها مانند سوسک چوبی جویندگان کوچکی هستند که هر طور شده به داخل اتومبیل‌ها راه پیدا می‌کنند. بسیاری از آنها می‌توانند از سطوح شیب‌دار بالا بیایند و برخی می‌توانند پرواز کنند. پس در خودرو و پنجره‌ها را ببندید تا آنها را بیرون از ماشین‌تان نگه دارید. در صورتی که برایتان امکان دارد در مناطق جنگلی یا جایی که چوب زیاد است پارک نکنید و همچنین حواستان به محل دپوی زباله‌های محلی نیز باشد.

بعد از سفر به هتل، چادر زدن در طبیعت و یا شرکت در یک حراجی در فضای باز، حتما اتومبیل را بازرسی کنید.

شما نمی‌توانید از حمل چمدان، جعبه و گاهی اوقات کیسه‌های مالچ در ماشین خود اجتناب کنید. اما می‌توانید فعال باشید و بعد از اینکه تمامی وسایل را خالی کردید، نگاه دقیق و موشکافانه‌ای به صندوق عقب بیاندازید.

 

اتومبیل خود را با یک جاروبرقی و شست و شوی جانانه پاکسازی کنید.

 

اتومبیل خود را تمیز نگه دارید! و هر چند هفته یکبار تنها ده دقیقه‌ای برای خارج کردن کفی‌ها، جاروبرقی کشیدن درز صندلی‌ها و کفی اتومبیل، دور ریختن زباله‌های جمع شده در خودرو وقت بگذارید. در انتها تمامی چیزهایی که می‌خواهید به داخل خانه ببرید را بررسی کرده و سپس داخل یک کیسه بریزید و با خود ببرید. به این صورت احتمال اینکه سوسکی را که از ماشین فرار کرده به خانه خود ببرید را پایین می‌آورید.

آنها را گرسنه نگه دارید

 

آیا واقعا می‌خواهید قلب یک سوسک را بشکنید؟ از غذا خوردن در داخل اتومبیل اجتناب کنید. و از بقیه سرنشینان نیز بخواهید همین کار را بکنند. بدون زمین ریختن آن همه خرده‌های غذا در ماشین، سوسک‌ها جز یکدیگر چیزی برای خوردن در اتومبیل شما نخواهند داشت.

 

چگونه به طور طبیعی از شر سوسک‌های داخل اتومبیل خلاص شویم؟

 

اگر برای ریختن آفت کش‌های شیمیایی زیر صندلی اتومبیل‌های خود مردد هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید چند راه طبیعی موثر برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها در ماشین شما نیز وجود دارد.

 

خاک دیاتومه

 

خاک دیاتومه یک محصول عالی برای کشتن سوسک است که عملا غیر سمی است. این محصول نوعی خاک است که از بقایای فسیلی جلبک‌های تک سلولی و پوسته سخت دیاتوم به وجود آمده است. به سادگی یک لایه از آن را روی کفی ماشین و زیر صندلی‌ها بپاشید. حتی مجبور نیستند آن را بخورند، به محض اینکه سوسک‌ها از روی آن عبور کنند کشته خواهند شد.

 

بوراکس

 

بوراکس یکی دیگر از پودرهای طبیعی است که سوسک‌ها را می‌کشد. اسید بوریک نیز که از همان ماده معدنی ساخته شده است نیز مانند بوراکس به خوبی عمل می‌کند. اما این ماده حتما باید توسط سوسک‌ها خورده شود. پس آن را با کمی کره بادام زمینی مخلوط کنید تا برای سوسک‌ها مزه‌دار شود. در بطری آب معدنی یا در هر بطری دیگری را با این ترکیب پر کنید و آنها را در عمیق‌ترین قسمت زیر صندلی‌های خود قرار دهید.

به نحوی اتومبیل‌های ما همیشه توجه دقیقی که خانه‌هایمان از ما می‌گیرند را دریافت نمی‌کنند. اما اتومبیل‌ها همچنان در معرض خطر هجوم سوسک‌ها هستند و محافظت از آنها به همان اندازه‌ای که حفاظت از خانه‌ها اهمیت دارد، مهم است. حالا که می‌دانید چطور از شر سوسک‌ها در داخل اتومبیل خلاص شوید، وقت آن رسیده که دست به کار شوید.

 

سم سوسک کش ریپلزال

فروش سم سوسک - کلیک کنید


سفارش سم از طریق: